ՆՈՐՈՒՅԹ! ՏԱՆ ԴԵԿՈՐ! ԳՆԻ՛Ր ՕՆԼԱՅՆ!
ՆՈՐՈՒՅԹ! BOX MATTRESS! ԿՈՄՊԱԿՏ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐ!
Պատվիրել զանգ

Զանգահարեք +374 12 211 911

ԿԱՄ

Պատվիրեք զանգ




Զամբյուղը դատարկ է:

չգիտեք, թե ինչպես ընտրել ներքնակ?

30 վայրկյան և ձեր առջև լավագույն տարբերակներն են:

Սկսել
Պատվիրել զանգ

ՔՆԻ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՐԴՈՒ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

Օրական քանի՞ ժամ պետք է քնի մարդը, որպեսզի նրա օրգանիզմը հասցնի հանգստանալ և վերականգնվել։
Ամեն ինչ կախված է օրգանիզմի յուրահատկություններից, սակայն մարդկանց մեծ մասի համար բավական է 6-8 ժամ քունը:

Խորհուրդ է տրվում գիշերային հանգստի գնալ միշտ նույն ժամին և 23։00-ից ոչ ուշ: Հենց այդ ժամից մինչև 01:00-ը օրգանիզմում սինթեզվում է կենսական կարևորություն ունեցող մելատոնին հորմոնը։ Ի դեպ, չարժե երեկոյան շատ ժամանակ անցկացնել հեռախոսի կամ պլանշետի առջև. էկրանների լույսը խանգարում է մելատոնինի սինթեզին և օրգանիզմը սթրեսի ենթարկում։

Քնի ճիշտ ռիժիմը պետք է առօրյա սովորություն դառնա: Այսինքն, չի կարելի մի քանի օր անընդմեջ քիչ քնել ու փորձել լրացնել պակասը հանգստյան օրերին: Քնի պակասը (6 ժամից քիչ) վնասակար է և կարող է առողջական խնդիրներ առաջացնել, օրինակ` հիպերտոնիա, շաքարային դիաբետ, ճարպակալում, սիրտ-անոթային հիվանդություններ։

Չափից շատ քնելը նույնպես վտանգավոր է: Օրական 9-10 ժամ քունը կարող է վկայել օրգանիզմի բնականոն աշխատանքի խանգարման մասին: Հիվանդությունների և մահացության մակարդակը սովորականից բարձր է և՛ քնի պակաս ունեցողների, և՛ չափից շատ քնողների մոտ։

Տևական ժամանակ ճիշտ ռեժիմով քնելը կվերացնի կուտակված հոգնածությունը և նկատելիորեն կբարելավի ինքնազգացողությունը։

Ավելին

Դիտել զամբյուղը
Զամբյուղը դատարկ է
Շարունակել
0